Eurofins verwerft LAB Solution en versterkt daarmee zijn voetafdruk in de textiel- en lederindustrie

Eurofins acquires LAB Solution, thereby strengthening its footprint in the Textile and Leather industries (Photo: Eurofins)

BRUSSEL--()--Eurofins Consumer Products Testing (CPT) kondigt met trots de overname van LAB Solution S.r.l. aan.

De overname is een opstapje voor Eurofins naar de luxe textielindustrie met een gerenommeerde en gevestigde partner. LAB Solution heeft de technische achtergrond om een snelle, accurate en op maat gemaakte eersteklas service te garanderen en zo bij te dragen aan de verbreding van het wereldwijde aanbod van Eurofins CPT en tegelijkertijd de voortdurende uitbreiding van de Groep naar nieuwe gebieden en aangrenzende markten te ondersteunen.

Luca Dibenedetto, Lab Solution Managing Director, zegt: "De combinatie van Eurofins CPT en Lab Solution stelt beide bedrijven zeker in staat om hun dienstverlening binnen de textiel- en lederindustrie te versterken, waarbij beide bedrijven zich onderscheiden door hun respectievelijke expertise."

Daoudi Ait Hssain
Email: Textile-Leather@eurofins.com