Logmore: Temperatuurbewaking van online zendingen van apothekers die veiligheid van geneesmiddelen garanderen

Farmaceutische producten zijn vaak gevoelig voor vele factoren. De gevoeligheid stelt de opslag en verzending van producten voor grote uitdagingen. De monitoringoplossing moet gebruiksvriendelijk zijn en voldoen aan de strenge wettelijke eisen. De samenwerking tussen de Association of Finnish Pharmacies (AFP) en Logmore is gebaseerd op deze basis.

Logmore: Temperature Monitoring of Online Pharmacy Shipments Ensuring Medicine Safety (Photo: Apteekkariliitto / Taru Vanhala)

HELSINKI--()--Logmore is een in 2017 opgerichte start-up uit Finland. Met de eerste oplossing ter wereld die geschikt is voor end-to-end monitoring, is de missie van het bedrijf het minimaliseren van verspilling en bederf op een wereldwijde schaal door het leveren van ongecompliceerde bewakingsdiensten die speciaal zijn ontworpen voor de voedings- en farmaceutische industrie.

Niko Polvinen, COO
Logmore