AQM sluit zich aan bij Eurofins | Een springplank naar Consumer Product Assurance

Eurofins acquires AQM expanding its excellence in inspection and audits, Corporate Social Responsibility and brand protection (Photo: Business Wire)

BRUSSEL--()--Eurofins Consumer Products Testing (CPT) is trots om de overname van AQM aan te kondigen. Deze acquisitie biedt een relevant, uitgebreid assortiment van productinspecties en fabriekscontrolediensten in EMEA en Azië. Daarmee draagt de acquisitie aanzienlijk bij aan de voortdurende groeiplannen van Eurofins, evenals aan de uitbreiding naar nieuwe velden en aangrenzende markten.

<<Dankzij deze operatie versterkt Eurofins haar positie als een toonaangevend bedrijf in de TIC-sector wereldwijd, met momenteel het breedste serviceportfolio dat een wereldwijde supply chain van retailers, merkeigenaars en fabrikanten over meerdere continenten en consumentenproductensectoren omvat.>> zegt Stéphane Barrau, VP Eurofins Consumer Product Testing.

Ludovic Coppin
Email: ludovic.coppin@aqm-hk.com