Goed gedaan: Vodafone sluit zich aan bij SeeHer

Vodafone sluit zich aan bij Association of National Advertisers (ANA) die de wereldwijde beweging voor gendergelijkheid leidt

Brengt GEMâ„¢ baanbrekende vooringenomenheidsmeting metrisch naar advertenties

CANNES, Frankrijk--()--Internationale telecom- en technologiedienstverlener Vodafone Group plc is het nieuwste lid van SeeHer, de Association of National Advertisers die wereldwijd toonaangevend is in de wereldwijde beweging voor de gelijkheid van mannen en vrouwen in de reclame- en mediawereld. Vodafone sluit zich aan bij een krachtig collectief van meer dan 1.000 topmerken die wereldwijd meer dan 100 miljard dollar aan advertentie-uitgaven in handen hebben.

Vodafone heeft mobiele activiteiten in 25 landen, partners met mobiele netwerken in 41 landen en vaste breedbandactiviteiten in 19 markten.

Kristine Surla
Ksurla-cw@ana.net