Roshan kiest MATRIXX-software voor het inluiden van het Afghaanse digitale tijdperk in de telecommunicatiesector

Roshan CEO Karim Khoja and MATRIXX Software CEO Dave Labuda shake hands following the signing ceremony of their new partnership. (Photo: Business Wire)

DUBAI, Verenigde Arabische Emiraten & SARATOGA, Californië--()--MATRIXX Software, een innovatiekrachtpatser die zich inzet voor het transformeren van de wereldwijde handel, kondigde vandaag aan dat Roshan, Afghanistan’s toonaangevende telecommunicatiedienstverlener, MATRIXX Digital Commerce heeft geselecteerd om hun activiteiten te transformeren en inkomsten te vergroten.

Roshan werkt samen met MATRIXX Software om de manier waarop haar zes miljoen klanten telecomdiensten gebruiken te veranderen door realtime digitale ervaring en personalisatie voor alle spraak-, data- en digitale diensten te bieden.

MATRIXX heeft een wereldwijde klantenafdruk in Europa, het Midden-Oosten, Azië en Noord-Amerika. Roshan koos voor MATRIXX omdat het de enige leverancier is die één enkel platform biedt dat zowel de traditionele prepaid spraak- en messaging-diensten beschermt en de inkomsten van traditionele prepaid-diensten verhoogt, terwijl het ook de tools levert om smartphonegebruikers aan te trekken en het datagebruik te verhogen.

Mercury Global Partners for MATRIXX Software
Natalee Gibson, Managing Director