Andrew Keys treedt toe tot DARMA Capital als Managing Partner

Het doel van DARMA is om kwantitatieve systematische alfa-generatie van web3 protocollen te bieden

DARMA is geregistreerd bij de CFTC en is lid van de NFA

Vlaggenschipfonds is een Ether Optimized Long Strategie met meer dan $100M onder beheer

ConsenSys is First Corporate Treasury Risk Management Cliënt

Andrew Keys joins Digital Asset Risk Management Advisors (DARMA Capital) as Managing Partner. (Photo: Business Wire)

NEW YORK--()--Andrew Keys treedt toe tot Digital Asset Risk Management Advisors (DARMA Capital) als Managing Partner. DARMA Capital beheert momenteel meer dan 100 miljoen dollar aan digitale activa sinds de publieke zachte lancering begin 2019. Het doel van DARMA Capital is om kwantitatieve systematische Alpha Generation of Web3 Blockchain Protocols te leveren. DARMA’s vlaggenschipfonds is een Optimized Long Ether fonds voor beleggers die een netto lange ETH-positie willen beschermen tegen negatieve prijsontwikkelingen en meer ether willen opbouwen. Andrew zal verantwoordelijk zijn voor de wereldwijde bedrijfsontwikkeling en productstrategie van DARMA Capital.

Claire Nishimura
investor-relations@darma.capital