Bertin IT introduceert MediaSpeech v6, de nieuwste meertalige spraakherkenningsoplossing

MediaSpeech® biedt de beste mogelijkheden in de sector voor de werking en diepgaande analyse van media- en telecommunicatiedatabases.

Bertin IT introduces MediaSpeech v6, its latest multilingual speech recognition solution (Photo: Business Wire)

PARIJS--()--Bertin IT (CNIM Group) kondigt de lancering aan van de nieuwe versie van MediaSpeech®, de meertalige spraakherkenningsoplossing die audiotracks omzet in doorzoekbare teksttranscripties, die het mogelijk maakt om audio- en videobronnen te indexeren, te doorzoeken en te analyseren. MediaSpeech® is nu ook beschikbaar in een live-versie voor realtime audiostreams, waardoor de weg wordt vrijgemaakt voor nieuwe interactieve en uitgebreide communicatietoepassingen.

Dankzij de diepe neurale netwerken die vaak worden gebruikt in kunstmatige intelligentiesystemen, creëert MediaSpeech® een uiterst nauwkeurig model van de akoestische ruimte, dat met verschillende luidsprekers en akoestische condities betrouwbaar is en dus nog sneller en nauwkeuriger transcriptie mogelijk maakt.

Nathalie Sablon
nathalie.sablon@cnim.com