Moody's Analytics wint Consensus Economics Forecast Accuracy Award

NEW YORK--()--Moody's Analytics, een wereldwijde leverancier van financiële en economische informatie, heeft de Consensus Economics 2018 Forecast Accuracy Award voor de Verenigde Staten gewonnen.

Om de winnaar te bepalen, heeft Consensus Economics de prognoses voor de groei van het Amerikaanse bruto binnenlands product (BBP) en consumentenprijzen (CPI) in 2018 onderzocht, die zijn gemaakt tussen januari 2017 en december 2018. Moody's Analytics-projecties, gebaseerd op het model van de wereldeconomie als toezicht door hoofdeconoom Mark Zandi, waren het meest accuraat.

"We zijn vereerd om deze erkenning te krijgen van Consensus Economics, het versterkt onze toewijding om klanten betrouwbare voorspellingen en inzichten te brengen", aldus Cris deRitis, plaatsvervangend hoofd-econoom, die het team dat de voorspellingen onderhoudt beheert.

Justin Bursztein
001.212.553.1163