FlipNpik opent zijn privéverkoop aan het publiek en introduceert fiat-gebaseerde betalingspoort

Monetize your social media posts by supporting local shops (Graphic: Business Wire)

LONDEN & SINGAPORE--()--In een ongekend besluit democratiseert FlipNpik, een blockchain-aangedreven sociale media platform voor lokale bedrijven, hun privéverkoop en staat daarmee iedereen toe om deel te nemen in de privileges en bonussen die normaliter alleen bedoeld zijn voor grote investeerders. Bekend als ‘walvissen’, krijgen deze krachtige investeerders vaak grote bonussen tijdens de privéverkoopfase van ICOs (Initial Coin Offerings). FlipNpik verzet zich nu tegens deze traditie door de grote investering die wordt verwacht bij een ‘walvissenbonus’ te elimineren, die tot 100% FNP (FlipNpik)-fiches aan het publiek aanbiedt, waardoor het speelveld voor kleine beleggers gelijk wordt gemaakt.

FlipNpik maakt gebruik van een van de eerste betalingsgateways op basis van fiat en gebruikt geldtransacties om ICO-betalingen te vergemakkelijken. De grotere gemeenschap die misschien onbekend is met cryptovaluta, maar wel interesse toont, kan zo de ‘cryptobarrière’ gemakkelijk doorbreken.

“ICOs waren ooit een medium van inclusie voor bijna iedereen die toegang had tot het internet, en een paar euro’s om mee te investeren. We willen deze mogelijkheid terugbrengen naar het grote publiek,” vertelt Henri Harland, CEO van FlipNpik Worldwide. “Het ecosystem van FlipNpik promoot democratisering, samenwerking, een evenwichtige verdeling van waardecreatie en inclusie. We blijven bij onze filosofie van blockchain dat een eerlijke distributie van rijkdom ondersteunt.”

FlipNpik
Henri Harland, CEO