Tigo brengt de allernieuwste draadloze technologie – Mesh – op de markt als de nieuwe architectuur voor zonnepanelencommunicatie voor het TS4-platform

Mesh laat iedere TS4 unit zich voordoen als een relaisstation voor signalen op een zonnepanelenpark en vergroot het draadloos bereik met de recent aangekondigde TAP

Mesh is Tigo's proprietary software that allows each TS4 unit to act as a repeater, extending the range of the Tigo Access Point (TAP) along many different paths in a solar array for faster, more reliable PV data. (Graphic: Business Wire)

LOS GATOS, Californië--()--Tigo®, pionier van het slimme modulaire platform Flex MLPE, kondigde vandaag de uitgave aan van zijn nieuwe Mesh communicatie architectuur. Deze nieuwste draadloze technologie vertaalt wordt direct omgezet in klantenvoordelen – inclusief het makkelijker maken van het zonnepanelen design proces en het versnellen van de stappen van inbedrijfstelling. De volledige Tigo oplossing gebruikt een simpele, maar krachtige datacollectietechnologie dat de wijdste bereiken beslaat van residentiële & commerciële installaties, op een zo laag mogelijke prijs. Met Mesh en de recent aangekondigde Tigo Access Point (TAP), wordt de noodzaak voor klanten om een dakobstructie of oriëntatiebeperking aan te pakken. Om meer te weten te komen over Mesh en TAP, registreer dan voor Tigo’s gratis, online webinar “The Future of Solar is Wireless” op woensdag 25 juli 2018 om 10:00 uur PDT.

Tigo
Tiffany Douglass, 408-402-0802 x 430