Neovii Pharmaceuticals AG richt wereldwijde wetenschappelijke afdeling op

Richard Sachse, Global Chief Scientific Officer, Neovii (Photo: Business Wire)

RAPPERSWIL, Switzerland--()--Neovii blijft zijn leiderschapsteam en -capaciteiten versterken met de benoeming van Richard Sachse tot Global Chief Scientific Officer. Met de benoeming van Dr. Sachse gaat Neovii een wereldwijde wetenschappelijke afdeling opzetten die alle regelgevende, medische en ontwikkelingsactiviteiten wereldwijd omvat.

Juergen Pohle, CEO van Neovii, laat weten: "Met de oprichting van een wereldwijd wetenschappelijke afdeling maakt Neovii een nieuwe stap voorwaarts in de ontwikkeling om een toonaangevend biofarmaceutisch bedrijf te worden in het transplantatiesegment." Hij voegt daar aan toe: "We zijn erg blij dat Richard zich bij Neovii heeft aangesloten en de nieuwe wereldwijde wetenschappelijke afdeling gaat oprichten. Zijn verstand van zaken en zijn grote ervaring in klinische ontwikkeling en regelgevende activiteiten en daarnaast zijn kennis en sterke leiderschapskwaliteiten maken hem de juiste persoon om deze rol te bekleedden en helpt hij ons bij de ontwikkeling van het bedrijf." Dr. Sachse neemt ook plaats in Neovii's Global Leadership Team.

For Neovii Pharmaceuticals AG
Daniela Suter, 0041 (0)44 455 84 25