Science Exchange Benoemt twee nieuwe bestuursleden om de groei te versnellen

Leidinggevenden op het gebied van diergeneeskundige marketing en bedrijfsontwikkeling sluiten zich aan bij Science Exchange om het bedrijf door de volgende groeifase te loodsen

Rob Mihalko, Vice President of Marketing, Science Exchange (Photo: Business Wire)

PALO ALTO, Calif.--()--Science Exchange, de toonaangevende marktplaats voor uitbesteed R&D™, heeft senior teamleden Rob Mihalko als Vice President Marketing en Alex Slater als Vice President Business Development en General Manager Europe benoemd. Beide leidinggevenden, die verslag uitbrengen aan de Science Exchange CEO Elizabeth Iorns, Ph.D., zullen aan een reeds begaafd beheersteam toevoegen dat industrieleidende oplossingen drijft om de kwaliteit en de efficiëntie van wetenschappelijk onderzoek rond de wereld te verbeteren.

Science Exchange
Gursatya "Guru" Singh