Werelwijd onderzoek: manager in IT en finance vinden hoge kosten voor “keeping the lights on” grootste blockade

Uit het onderzoek “State of Innovation” “naar de stand van zaken op het gebied van innovatie blijkt dat CIO’s, ondanks tastbare voordelen en rendement op investeringen in innovatie, met tal van obstakels te kampen hebben.

Global IT and Finance Leaders Survey Finds Biggest Blocker to Innovation is Overspending on “Keeping the Lights On” (Photo: Business Wire)

LAS VEGAS--()--Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), een wereldwijde leverancier van bedrijfssoftwareproducten en -diensten, en de toonaangevende externe leverancier van ondersteuning voor Oracle- en SAP-softwareproducten, heeft vandaag de resultaten onthuld van een onlangs besteld wereldwijd onderzoek om een beter inzicht te krijgen in de prioriteiten en uitdagingen waarmee IT en financiële besluitvormers worden geconfronteerd als het gaat om financiering en investeringen in innovatie. Het onderzoek, uitgevoerd door Vanson Bourne, een technologiemarktonderzoeksbureau, en geanalyseerd door llan Oshri, hoogleraar aan de Graduate School of Management, University of Auckland Business School, is gebaseerd op antwoorden van 900 CIO’s, IT leiders en financiële beleidsmakers uit een breed scala van industrieën, gevestigd in Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, het Midden-Oosten en Afrika, en Azië-Pacific.

Rimini Street, Inc.
Michelle McGlocklin, +1 925-523-8414