TIS en IDEMIA bundelen krachten voor het leveren biometrische digitale identiteitsoplossingen voor financiële instellingen

COLOMBES, France--()--TIS Inc., onderdeel van de TIS INTEC-groep (HQ: Shinjuku-ku, Tokio; President Toru KUWANO; hierna “TIS” genoemd), en de Franse onderneming IDEMIA, wereldleider op het gebied van augmented Identity (HQ: Frankrijk, CEO Didier LAMOUCHE; Japanse onderneming: IDEMIA Japan KK; HQ: Chiyoda-ku, Tokio; vertegenwoordigend directeur Nobuyoshi NEZU; hierna IDEMIA) heeft vandaag de lancering aangekondigd van gezamenlijk onderzoek naar en ontwikkeling van biometrische digitale identiteitsoplossingen voor financiële instellingen.

In de toekomst willen beide ondernemingen in 2018 in Japan verificatietests uitvoeren die gericht zijn op financiële instellingen zoals banken en creditcardmaatschappijen, onder meer door gezamenlijk onderzoek naar en ontwikkeling van zeer veilige en betrouwbare biometrische digitale identiteitsoplossingen op basis van het digitale identiteits- en betalingsplatform van IDEMIA.

Press :
IDEMIA