Farmers Edge komt met Uitgebreide R&D-routekaart 2018 met meer dan 90 nieuwe digitale innovaties in de landbouw, gericht op data gestuurde besluitvormingsondersteuning

De pionier van decision agriculture ontwikkelt verbeteringen in real-time winstmeting, gewasbeheer en machine learning om nieuwe kansen te creëren voor telers en agrarische professionals.

Over 90 new digital agronomic tools focusing on data-driven decision support to be released. (Photo: Business Wire)

WINNIPEG--()--Farmers Edge™, een wereldwijde leider in decision agriculture, heeft vandaag een uitgebreide Research & Development-routekaart uitgebracht waarin de productverbeterings- en innovatieplannen tot 2019 worden geschetst. Farmers Edge introduceert dit jaar 19 nieuwe tools. Het doel van Farmers Edge is om meer dan 90 extra baanbrekende digitale agronomische tools uit te brengen om datagestuurde besluitvorming mogelijk te maken en de productie van gewassen met een hoge opbrengst te ondersteunen.

Farmers Edge maakt gebruik van de vooruitgang op het gebied van data-analyse en machine learning en heeft een toegewijd en groeiend productteam voor digitale agronomie dat verantwoordelijk is voor het extraheren van waarde uit data en het ontwikkelen van innovatieve tools die telers en agrarische professionals helpen obstakels op het bedrijf te overwinnen.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk de volledige versie op https://www.businesswire.com/news/home/20180501005469/en/

Media:
Farmers Edge