Sintavia krijgt NADCAP-accreditatie voor toegevoegde productie

NADCAP is an unprecedented, industry managed supply chain oversight program that improves quality, while reducing costs, by assessing process capability for compliance to industry standards and customer requirements.

DAVIE, Fla.--()--Sintavia, LLC, een belangrijke Tier One fabrikant van metaaladditieven, laat vandaag weten dat het de goedkeuring heeft gekregen voor het National Aerospace and Defense Contractors Accreditation Program (NADCAP) voor zijn fusietoepassingen met laser- en elektronenbundels. De NADCAP-erkenning is de laatste kwaliteitscertificering die het bedrijf heeft behaald en is het resultaat van een aanvraagprocedure die een jaar heeft geduurd.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk het volledige persbericht hier: https://www.businesswire.com/news/home/20180430005436/en/

“Als enige Tier One additief producent met NADCAP, AS9100 Rev. D, en ISO 17025 accreditaties, zijn we begrijpelijkerwijs trots op deze belangrijke kwaliteitsprestatie”, zei Doug Hedges, president van Sintavia. “Sintavia onderscheidt zich al geruime tijd van OEM’s in de lucht- en ruimtevaart door het verticaal afgestemde kwaliteitssysteem voor de lucht- en ruimtevaart. Onze klanten weten dat wij hoogwaardige, kosteneffectieve metaal AM-productie bieden, en de NADCAP-accreditatie is een uitstekende validatie door derden.”

Sintavia, LLC
Carolyn Allan, +1 954.474.7800