FII Tech Growth investeert in SECO

MILAN--()--FII Tech Growth, een fonds dat wordt beheerd door Fondo Italiano d’Investimento SGR, kondigt vandaag haar tweede investering aan in SECO SpA, een van de Europese leiders van de embedded elektronicamarkt.

SECO, dat zijn hoofdkantoor heeft in Arezzo, Toscane en met dochterondernemingen in de Verenigde Staten, Duitsland en Taiwan, werd in 1979 opgericht door entrepreneurs Daniele Conti en Luciano Secciani. Het bedrijf ontwerpt en produceert microcomputers en geïntegreerde systemen voor industriële toepassingen. Met meer dan 250 werknemers ondersteunt SECO klanten van over de hele wereld, zoals Cimbali, Esaote, Technogym en Vimar en genereerde het in 2017 een omzet van meer dan 50 miljoen euro.

SECO SpA
Simona Agostinelli