Grundig stelt Massimo Bottura aan als inaugurele merkambassadeur

Massimo Bottura and Hakan Bulgurlu at Food for Soul Fundraising dinner (Photo: Grundig)

MILAN, Italy--()--Grundig, Europa’s toonaangevende full-range fabrikant van thuiselektronica, is verheugd om Michelin-sterrenchef en gastronomisch leider Massimo Bottura aan te stellen als inaugurele merkambassadeur.

In zijn nieuwe rol als officiële ambassadeur van Grundig zal Bottura nauw samenwerken met het bedrijf om hun gedeelde visie rond kwaliteit, innovatie en cultuur te bevorderen en om van huizen en de wereld een betere plek te maken.

De chef en beschermheer van Osteria Francescana, die door The New York Times erkent is als een van ’s werelds meest invloedrijke creatieve genieën, zal zijn kennis van voedsel en kunst gebruiken om samen met Grundig een reeks huishoudelijke en consumentenapparaten te ontwerpen. Onder invloed van zijn passie voor muziek en kunst, zullen de op maat gemaakte producten later in het jaar worden geïntroduceerd en zullen de nieuwste technieken worden gebruikt, gekoppeld aan het verfijnde ontwerp waar Grundig om bekend staat.

Text100
Hanna Kilpin, +44 (0) 7834 439926