ResMed stelt Bobby Ghoshal aan als eerste Chief Technology Officer

SAN DIEGO--()--ResMed (NYSE: RMD, ASX: RMD) kondigde vandaag de aanstelling aan van zijn eerste Chief Technology Officer (CTO), Bobby Ghoshal, die per direct van kracht is.

Als CTO geeft Ghoshal leiding aan het wereldwijde informatica- en data-analyseteam van ResMed bij het aansturen van haar toonaangevende cloudgebaseerde digitale gezondheidsplatforms en is hij betrokken bij investeringen in nieuwe technologieën in de gezondheidssector zoals kunstmatige intelligentie en machine learning.

Ghoshal heeft meer dan 25 jaar ervaring op het gebied van informatietechnologie, innovatie van halfgeleiders, digitale strategie, informatiebeveiliging, geavanceerde analyses, operaties en klantenservice. Sinds 2016 is Ghoshal chief operating officer bij Brightree, een ResMed-dochter die cloudgebaseerde softwarediensten levert voor verzorging buiten het ziekenhuis.

ResMed
For media: