Marktleiders Business Wire en TrendKite Partner combineren nieuwsverspreiding en geavanceerde media-analyses voor een krachtigere public relations-oplossing

SAN FRANCISCO & AUSTIN, Texas--()--Business Wire en TrendKite zijn een wederzijdse verkoopovereenkomst aangegaan, waardoor klanten gebruik kunnen maken van het meest uitgebreide nieuwsdistributieplatform in de sector en zodoende de effectiviteit van hun campagne kunnen meten met behulp van de geavanceerde analyses van TrendKite’s Intelligent Communications Platform.

De overeenkomst brengt twee invloedrijke serviceproviders samen die de public relations-industrie bedienen: Business Wire, de wereldleider in distributie van persberichten, en TrendKite, een startup die de legacy-monitoringindustrie heeft opgeschud met zijn technologische innovatie en datagedreven aanpak voor het kwantificeren van media-outreach resultaten.

TrendKite
Lacey Miller