Bajaj Electricals presenteert ‘Smart Indoors and Connected Outdoors’ op Light + Building 2018

Neemt deel aan wereldwijd toonaangevende vakbeurs en toont intelligente oplossingen

Mr. Anant Bajaj, Joint Managing Director, Bajaj Electricals Ltd. (Photo: Business Wire)

FRANKFURT, Duitsland--()--Bajaj Electricals Limited, de toonaangevende Indiase speler in duurzame consumptiegoederen, ventilatoren, verlichting en techniek, neemt deel aan de wereldberoemde vakbeurs Light + Building 2018, die van 18 tot 23 maart plaatsheeft in het Duitse Frankfurt. Bajaj Electricals laat hier zijn intelligente oplossingen zien in stand D10 van de openluchtarena Agora.

De stand geeft een beeld van alle binnen- en buitenverbindingen via de cloud, waarmee Bajaj Electricals een vormgeeft aan zijn thema ‘Smart Indoors and Connected Outdoors’. Met acht decennia aan ervaring in belichting en fittingen beschikt Bajaj Electricals over een keur aan producten die het bedrijf op de vakbeurs tentoonspreidt, variërend van intelligente binnenverlichting voor thuis, in winkels of op industriële terreinen tot slimme buitenlampen, verlichting met sensoren, slimme lantaarnpalen en verscheidene integrale systemen voor het beheer van panden.

Adfactors PR
Sanchi Yadav / Shirali Patel