ExaGrid finalist voor Awards 2018 van Network Computing

Opslagsysteem voor backup EX40000E van ExaGrid dingt mee naar ‘Return on Investment Award’ wegens verlaging operationele kosten en verhoogde productiviteit

WESTBOROUGH, Mass.--()--ExaGrid®, een toonaangevende provider van hyper-geconvergeerde secundaire opslagruimte voor backup, heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn backup-systeem met deduplicatie wederom is geselecteerd als finalist voor de ‘Return on Investment Award’ 2018 van Network Computing. Winnaars worden bekendgemaakt op de ceremoniële uitreiking van de Network Computing Awards 2018, die op 22 maart 2018 in Londen plaatsvindt.

De Return on Investment Award werd in 2015 voor het eerst uitgereikt – en gewonnen door ExaGrid. De prijs staat voor de oplossing die organisaties helpt operationele kosten te verlagen of de productiviteit te verhogen. ExaGrid is de enige aanbieder in zijn markt die een speciaal daartoe gebouwd, opschaalbare benadering van deduplicatie op schijven levert, wat klanten beschermt bij grootschalig onderhoud of snoeiwerk als de hoeveelheid data toeneemt.

ExaGrid
Christine Murphy, 508-898-2872 x248