Visa’s Everywhere Initiative roept fintech-bedrijven wereldwijd op deel te nemen aan programma van 2018

Visa breidt internationaal programma uit om ervaring voor start-ups te personaliseren en cliënten en partners een mechanisme voor ontdekkingen te bieden

Visa's Everywhere Initiative "By the Numbers" (Graphic: Business Wire)

BARCELONA, Spanje--()--Visa (NYSE: V) heeft vandaag aangekondigd zijn Everywhere Initiative (VEI) in 2018 uit te breiden met een dynamischer programma, nieuwe deelnemende landen en meer ondersteuning voor deelnemers. Het Everywhere Initiative van Visa is een internationaal innovatieprogramma dat start-ups aanmoedigt problemen voor winkeliers van de toekomst op te lossen, hun proposities verder te versterken en visionaire systemen te ontwikkelen voor het omvangrijke partnernetwerk van Visa.

Het Everywhere Initiative van Visa begint 2018 met een bredere aanpak. De uitdagingen zijn voor iedere regio uniek en bevorderen digitale winkelsystemen.

Visa Inc.
Katie Harris-Maines, 415-810-4930