Huawei brengt volledig verbonden wereld naar Mobile World Congress

Toekomst van mobiele computertechnologie komt tot leven met HUAWEI MateBook X Pro, HUAWEI MediaPad M5 Series en ’s wereld eerste 3GPP 5G CPE

MateBook X Pro (Photo: Business Wire)

BARCELONA--()--De Huawei Consumer Business Group bouwt voort op zijn succesvolle, prachtig ontworpen en krachtige mobiele apparatuur met de introductie van zijn MateBook X Pro, de MediaPad M5 Series en 5G-apparatuur voor thuisgebruik – ’s werelds eerste commerciële terminal die de internationaal erkende telecomstandaard 3GPP voor 5G ondersteunt. Door hun verbluffende nieuwe design en opgewaardeerde prestaties zijn de nieuwe modellen van Huawei het toonbeeld van de kracht van technologie die innovatieve computerervaringen naar een mobiele wereld vertaalt.

“Bij Huawei laten we ons leiden door de visie van een verbonden wereld. Daarom investeren we volop in onderzoek en ontwikkeling, zodat we leren begrijpen hoe mensen en technologie met elkaar in verbinding staan”, zei Richard Yu, CEO van Huawei CBG. “Het is onze missie de grenzen van het mogelijke binnen technologie en innovatie te verleggen. Met de introductie van de HUAWEI MateBook X Pro, HUAWEI MediaPad M5 Series en ’s werelds eerste 3GPP 5G CPE lossen we de belofte in van baanbrekende elektronica die ieder onderdeel van de mobiele computerervaring herdefinieert.”

Racepoint Global
Ben Haber, 617-624-3200