Trump International Hotel Washington, D.C. eerste hotel in centrum van Washington met vijf sterren van Forbes

Hotel bij internationale top voor luxe reizen

Trump International Hotel Washington, D.C. (Photo: Business Wire)

NEW YORK--()--Trump International Hotel Washington, D.C. is onderscheiden met de Forbes Five-Star-titel van 2018, zo maakt het vandaag bekend. Daarmee is dit het eerste hotel uit de binnenstad van Washington DC dat deze prestigieuze eer te beurt valt. Fores Travel Guide, de mondiale autoriteit in luxe reizen, stuurt professionele inspecteurs anoniem de wereld over om hotels, restaurants en kuuroorden te beoordelen. Dit gebeurt aan de hand van 800 objectieve criteria rond service en faciliteiten. Het hotel, dat vijftien maanden geleden opende, ligt aan de Pennsylvania Avenue in het centrum van de stad, in het oude postkantoor.

Mickael Damelincourt, algemeen directeur, was verantwoordelijk voor de selectie van leidinggevenden wier teams het hotel door de periode tussen de bouw en opening zouden loodsen. Hij drukte hun daarbij op het hart zich in te zetten voor uitmuntende service en toewijding aan gasten.

Trump Hotel Group
Patricia Tang, 202-868-5010