Ethisphere Institute: 135 bedrijven onderscheiden als 'World's Most Ethical Companies'

Voor twaalfde jaar op rij verbreden de onderscheiden bedrijven hun positieve invloed op de wereldwijde samenleving en boeken ze meer resultaat

NEW YORK--()--Het Ethisphere Institute, internationaal toonaangevend in het definiëren en bevorderen van ethische bedrijfsvoering, heeft vandaag de 135 bedrijven uit 23 landen en 57 sectoren bekendgemaakt die in de World’s Most Ethical Companies® van 2018 staan.

Ethisphere brengt sinds 2007 bedrijven onder de aandacht die hun cruciale aandeel in positieve verandering in het bedrijfsleven en de samenleving onderkennen en zich inzetten om hun impact overal te vergroten. In 2017 was er wereldwijd sprake van een ingrijpende verandering van het discours, maar door die ontwrichting zetten bepaalde mondiale bedrijven ook de toon als leidende stem voor de verheffing van de mensheid.

Ethisphere
Clea Nabozny, 480-397-2658