Yokogawa presenteert Synaptic Business Automation(TM) voor industriële automatisering en aansturing

- Samen werken aan oplossingen het ideale bedrijf  -

Creation of value through Synaptic Business Automation for profitable and sustainable growth (Graphic: Yokogawa Electric Corporation)

TOKIO--()--Yokogawa Electric Corporation (TOKYO:6841) presenteert Synaptic Business Automation(TM), een nieuw concept voor automatisering en aansturing van industriële bedrijven. Het concept staat voor de toewijding van het bedrijf aan samenwerkingen met klanten ten behoeve van langdurige waardecreatie. Op basis van de idealen in het concept Synaptic Business Automation helpt Yokogawa bedrijven een transformatie door te voeren.

Producenten staan tegenwoordig voor tal van uitdagingen, variërend van schommelingen in de prijs voor ruwe olie en andere grondstoffen tot strengere milieu- en veiligheidsmaatregelen en structurele veranderingen binnen sectoren. Om concurrerend te blijven, moeten ze flexibel zijn en snel kunnen inspelen op veranderingen.

Yokogawa Electric Corporation
Public Relations, Integrated Communications Center