SELVAS Healthcare lanceert weegschaal voor lichaamsparameters met kunstmatige intelligentie: ACCUNIQ BC380

- Eerste supportprogramma binnen de sector dat overal ter wereld technische ondersteuning biedt

- Intelligente weegschaal voor lichaamsparameters waarin nieuwste IT en klinische kennis uit VS in zijn verwerkt

SELVAS Healthcare's AI-based Body Composition Analyzer ACCUNIQ BC380 (Photo: Business Wire)

SEOUL, Zuid-Korea--()--SELVAS Healthcare (KOSDAQ:208370) heeft een nieuwe generatie weegschalen met lichaamsparameters gelanceerd: de ACCUNIQ BC380.

ACCUNIQ BC380 is een vernieuwend, intelligent analyse-instrument van de lichaamssamenstelling. Het product is een afspiegeling van de kennis over productontwikkeling, baanbrekende IT en bevindingen uit consumentenonderzoek die het bedrijf heeft verzameld om op de hoogte te blijven van markttrends en klinisch-wetenschappelijk onderzoeken in de VS.

Het unieke aftersales-programma ‘ACCUNIQ Remote Support’ verbindt gebruikers overal ter wereld met de afdeling klantenservice van SELVAS Healthcare. Zodoende is ACCUNIQ BC380 gemakkelijk te checken, te verbeteren en te upgraden.

SELVAS Group
Kate Kim, +82-2-6190-7676