MHI bemachtigt plek in Dow Jones Sustainability Asia Pacific Index

— Selectie is afspiegeling van succes in duurzaam ondernemen —

Dow Jones Sustainability Index Member Logo (Graphic: Business Wire)

TOKIO--()--Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. (MHI) (TOKYO:7011) is geselecteerd voor de Dow Jones Sustainability Asia Pacific Index, een van’s werelds belangrijkste indices voor prestaties op vlak van milieu-, sociaal en governancebeleid. De Dow Jones Sustainability Indices (DJSI), die zijn ontwikkeld door S&P Dow Jones en RobecoSAM, selecteren bedrijven op basis van verscheidene economische, ecologische en maatschappelijke criteria om zo de algehele duurzaamheid op de lange termijn te beoordelen.

MHI Group heeft zich met zijn producten en technologieën consistent ingezet voor oplossingen voor internationale problematiek, waarvoor het bedrijf industriële en maatschappelijke infrastructuur ondersteunt. Bedrijven van de groep strekken zich uit over veel regio’s en betrokkenen. Het bedrijf blijft streven naar duurzaamheid.

Mitsubishi Heavy Industries, Ltd.
Joseph Hood, +81-(0)3-6716-2168
mhi-pr@mhi.co.jp
Fax: +81-(0)3-6716-5860

Mitsubishi Heavy Industries, Ltd.
Joseph Hood, +81-(0)3-6716-2168
mhi-pr@mhi.co.jp