Nieuwe immuno-ingrediënt LAC-Shield™ van Morinaga Milk biedt voedselproducent klinisch geteste voordelen voor afweersysteem en stabiliteit bij opslag

(Fig. 1) LAC-Shield showed the highest ability to stimulate immune function of all strains tested (Graphic: Business Wire)

TOKIO--()--Morinaga Milk Industry Co., Ltd. (TOKYO:2264), een toonaangevend Japans bedrijf in zuivelproducten, heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn onlangs geïntroduceerde ingrediënt voor immunogeniciteit, LAC-shield, vanaf nu in het buitenland commercieel verkrijgbaar is. Het product, een door verhitting gedode stam van de goedaardige bactering Lactobacillus (Lactobacillus paracasei MCC1849), heeft klinisch bewezen positieve effecten op het immuunsysteem. Omdat dit product is gepasteuriseerd, kent LAC-Shield niet de stabiliteitsproblemen van traditionele probiotica.

Morinaga Milk Industry Co., Ltd.
Mai Nozawa, +81-3-3798-0152
m-nozawa@morinagamilk.co.jp

Morinaga Milk Industry Co., Ltd.
Mai Nozawa, +81-3-3798-0152
m-nozawa@morinagamilk.co.jp