Rimini Street wint prijs voor innovatiefste tech-bedrijf van het jaar

Rimini Street announced that it has won the Most Innovative Tech Company of the Year Stevie Award in The 15th Annual American Business Awards (Photo: Business Wire)

LAS VEGAS--()--Rimini Street, Inc., een toonaangevende verlener van ondersteunende diensten voor BusinessSuiteBusinessObjects en HANA Database van SAP SE en SiebelPeopleSoftJD EdwardsE-Business SuiteOracle DatabaseOracle MiddlewareHyperionOracle RetailOracle Agile PLM en Oracle ATG Web Commerce van Oracle Corporation, heeft vandaag bekendgemaakt dat het de Stevie Award in de categorie Most Innovative Tech Company van de vijftiende American Business Awards heeft gewonnen. Het bedrijf kreeg met de Stevie Awards in de categorieën Customer Service Department of the Year, Customer Service Team of the Year en Customer Service Executive of the Year tevens erkenning voor zijn niet aflatende focus op uitstekende dienstverlening aan cliënten die Oracle- en SAP-ondersteunden diensten afnemen. Deze toponderscheidingen bewijzen eens te meer dat cliënten baat hebben bij de hoogstaande dienstverlening en vooruitstrevende benaderingswijze van Rimini Street.

Rimini Street, Inc.
Michelle McGlocklin, +1 925-523-8414