Vernieuwde zakelijke datacenters: AccelStor onthult nieuwe all-flash-array Computex Taipei 2017

AccelStor will reveal its new-generation NeoSapphire all-flash array at Computex Taipei 2017. (Photo: Business Wire)

TAIPEI, Taiwan--()--Met het vizier gericht op datacenters en big-data-analyse presenteert AccelStor, aanbieder van software-defined all-flash-arrays, zijn reeks all-flasharrays NeoSapphire op Computex Taipei. AccelStor demonstreert zijn onlangs gelanceerde flasharray met volledige NVMe – de NeoSapphire P310 – en onthult zijn vernieuwde all-flasharray, een opgeschaald model met 645 TB aan capaciteit. De stand van AccelStor geeft live demonstraties met de NeoSapphire 3706-ES1 en laat zien hoe deze flash-array met gemak uiteenlopende it-scenario’s uitvoert, zonder een enkele fout. De all-flasharrays van Accelstor zijn op maat gemaakt voor machinematig leren, kunstmatige intelligente en fintech, waardoor ze op volle snelheid presteren en moeiteloos data verwerken voor opslag, wat bedrijven in staat stelt efficiënt te werken.

AccelStor, Inc.
Clara Lee, +886-2-77467616 ext. 2561