ACTIVE Network benoemt Dana Jones tot nieuwe ceo; Darko Dejanovic wordt uitvoerend voorzitter

Dana Jones, chief executive officer of ACTIVE Network (Photo: Business Wire)

DALLAS--()--ACTIVE Network ®, de mondiale marktplaats voor activiteiten en evenementen en toonaangevende provider van informatiesystemen, heeft vandaag de benoeming van Dana Jones tot ceo bekendgemaakt. De benoeming wordt onmiddellijk van kracht. Darko Denaovic, die sinds november 2013 ceo van ACTIVE Networks was, bekleedt de functie van uitvoerend voorzitter en lid van de raad van bestuur.

“Dana Jones is de ideale ceo voor de nieuwe fase die het bedrijf ingaat”, zei de onlangs tot uitvoerend voorzitter benoemde Darko Dejanovic. “ACTIVE is een zeer winstgevend softwarebedrijf van wereldformaat met een solide basis van innovatie en efficiënte werkprocessen. Dana is een ervaren leidinggevende met een bewezen staat van dienst in het laten groeien van softwarebedrijven, innoveren van producten en behalen van goede resultaten.”

ACTIVE Network
Andrea Kirby, 214-996-7795