Rimini Street ziet aantal Oracle- en SAP-cliënten verdubbelen in Israël en Oost-Europa

“Rimini Street Doubles Oracle and SAP Clients Signed in Israel and Eastern Europe” (Photo: Business Wire)

LAS VEGAS--()--Rimini Street, Inc., een toonaangevende verlener van ondersteunende diensten voor BusinessSuite, BusinessObjects en HANA Database van SAP SE en Siebel, PeopleSoft, JD Edwards, E-Business Suite, Oracle Database, Oracle Middleware, Hyperion, Oracle Retail, Oracle Agile PLM en Oracle ATG Web Commerce van Oracle Corporation, heeft vandaag bekendgemaakt dat het blijft groeien en investeren in Israël en Oost-Europa, dankzij de toegenomen vraag naar de ultra-responsieve, hoogwaardige softwareondersteuning voor bedrijven met een Oracle- of SAP-licentie. Het aantal cliënten van Rimini Street in de regio was op 31 december 2016 met 100 procent gestegen ten opzichte van het voorgaande jaar, meldde het bedrijf. Inmiddels werkt het bedrijf voor meer dan 74 internationale organisaties met vestigingen in Israël of Oost-Europa. Het bedrijf heeft ook aangekondigd dat zijn personeelsbestand in de regio per 31 december 2016 op jaarbasis met 44 procent is gegroeid.

Rimini Street, Inc.
Michelle McGlocklin, +1 925-523-8414