AURAK tegen Memorandum van Overeenstemming met Hongaarse universiteit

Prof. Al Alkim and Dr. Szuromi exchange tokens of appreciation at the conclusion of the signing ceremony (Photo: ME NewsWire)

RAS AL KHAIMAH, Verenigde Arabische Emiraten--()--De American University of Ras Al Khaimah (AURAK) heeft een memorandum van overeenstemming met de Katholieke Universiteit Pázmány Péter ondertekend. De universiteit is de eerste Hongaars partner van het opleidingsinstituut.

Dr. Szuromi Szabolcs, voorzitter van de Hongaarse universiteit, bezocht de Verenigde Arabische Emiraten om samen met hoogleraar en voorzitter van AURAK Hassan Hamdan Al Alkim het memorandum te ondertekenen. Tijdens de ceremoniële ondertekening, zei dr. Szuromi in zijn speech: “Dit is mijn eerste bezoek aan de Verenigde Arabische Emiraten en het is een groot genoegen hier te zijn en samen te werken met een instituut in deze regio. Ik kijk ernaar uit te bouwen aan een sterke band met AURAK.”

AURAK
Eóin Brown, +971-55-340-4179