Clientron presenteert afrekensystemen op EuroShop 2017

Clientron POS Bello Series won the "Taiwan Excellence Award 2017" (Graphic: Business Wire)

TAIPEI, Taiwan--()--Clientron Corp., leverancier van afrekensystemen, thin clients en ingebouwde betaalsystemen, stelt van 5 tot 9 maart zijn nieuwste afrekensysteem tentoon op EuroShop 2017 in Dusseldorf. Clientron introduceert op dit evenement zijn nieuwe betaalterminals en verschillende ingebouwde randapparaten voor afrekenpunten. Al deze apparaten hebben de voordelen van Groen, Betrouwbaar en Efficiënt, zodat ze voldoen aan de eisen van Retail 4.0 voor een intelligente horecabranche.

In stand H10 van Hal 6 laat Clientron bezoekers scenario's in een koffietent of winkel ervaren. Daarbij demonstreert Clientron de innovatieve afrekensystemen van de Clientron Bello-serie, met touchscreens van 12,1, 15 en 15,6 inch in een stevig kader van aluminium. Bello won onlangs de “Taiwan Excellence Award 2017” voor innovatie en kwalitatief hoogwaardig design. Daarmee steekt het boven andere producten uit als beste keuze voor afrekensystemen.

Clientron Corp.
Joan Chuang, 886-2-26987068