Panasonic doet mee aan interactief onderdeel South by Southwest 2017

"Game Changer Catapult" project members (Photo: Business Wire)

KUSATSU, Japan--()--Panasonic Corporation doet mee aan een interactief onderdeel van “South by Southwest 2017″ (SXSW 2017 Interactive). De deelname is onderdeel van haar project Game Changer Catapult. Met dit initiatief hoopt Panasonic de ontwikkeling van nieuwe ondernemingen met een focus op elektronica te versnellen en werknemers met een leidersrol op dit vlak te stimuleren. SXSW 2017 Interactive vindt van 10 tot 19 maart plaats in Austin in de Amerikaanse staat Texas.

Panasonic Corporation Appliance Company heeft Game Changer Catapult in juli 2016 gelanceerd. Daarmee wilde het bedrijf werknemers aanmoedigen te innoveren via externe samenwerking en een onderzoeks- en ontwikkelingstraject van onderop dat tot nieuwe commerciële ideeën leidt. Vanuit de ambitie snel ‘een nieuwe generatie bedrijven in consumentelektronica’ te creëren die scheidslijnen tussen branches overstijgen, heeft het bedrijf een programma opgezet zodat nieuwe ideeën kunnen worden ingediend, waaruit Panasonic finalisten selecteert.

Panasonic Corporation
Global Communications Department