Sagemcom en Plume werken samen aan adaptief, zelf-optimaliserend wifisysteem in huis voor breedbandproviders

Pods supplied by Sagemcom come in three colors: Champagne, Silver or Onyx, and are available in country-specific plug configurations. (Photo: Business Wire)

LONDEN--()--Sagemcom Broadband SAS, leider in breedband, thuisterminals en digitale settopboxen, en Plume Design, Inc., maker van Adaptive Wi-Fi™, maken bekend dat het systeem Plume Adaptive Wi-Fi™ , inclusief Pods, nu beschikbaar is als volledig geïntegreerd onderdeel van Sagemcoms portfolio van FTTH-, DOCSIS- en DSL-gateways.

Adaptive Wi-Fi™ is een goed gedistribueerd wifisysteem dat dynamisch reageert op wisselende wifi-omstandigheden in het hele huis of verschillende appartementen van een woningencomplex. Het bevat een set prachtige Pods, die zodanig zijn ontworpen dat ze direct in het stopcontact kunnen. De Pods, die worden aangestuurd door de Plume Cloud, zorgen voor een dekking, snelheid en betrouwbaarheid die verder reiken dan welk ander systeem dan ook. Dit gebeurt met behulp van een SDN-raamwerk en de backhaultechnologie Auto-Channel-Hop Wi-Fi van Plume.

Bite
Rachel Jones, +44-20-8834-3424