Cooltech Applications werkt samen met Carrefour

Cooltech's magnetic cooling display cabinet at Carrefour's head office restaurant (Photo: Business Wire)

PARIJS--()--Cooltech Applications, S.A.S., wereldleider in magnetische koeling, heeft een volledig uitgeruste gekoelde vitrinekast geïmplementeerd in het restaurant van het hoofdkantoor van Carrefour. De koeling staat daar vier weken lang voor haar wereldpremière.

Het magnetische koelsysteem gebruikt aan waterkoelmiddel in plaats van een gasvormig koudemiddelen – stoffen die flink bijdragen aan klimaatverandering – wat resulteert in een ecovriendelijk systeem. De technologie maakt voorgoed een einde aan gasvormige koudemiddelen, bespaart energie tot wel vijftig procent, vermindert het lawaai en geeft de betrouwbaarheid en veiligheid een flinke boost.

Media:
Cooltech Applications