OT maakt contactloos betalen met horloge mogelijk in Zwitserland

Swatch Bellamy by Swatch (Photo: Business Wire)

COLOMBES, Frankrijk--()--OT (Oberthur Technologies), een toonaangevende aanbieder van ingebouwde beveiligingssoftware en -diensten, gaat een belangrijke samenwerking aan met Swatch, de vermaarde Zwitserse horlogemaker en een van ‘s werelds populairste merken. OT en Swatch gaan klanten in Zwitserland voorzien van contactloze betaalmogelijkheden. Ze hebben zo de mogelijkheid snel, veilig en gemakkelijk te betalen door hun stijlvolle Swatch Bellamy lang een betaalterminal te halen – een geweldige manier om te winkelen en tijd te besparen.

Nu contactloze afrekenpunten alomtegenwoordige zijn op uiteenlopende plekken, is het gebruik van een dergelijke wearable gemakkelijk en handig voor alledaagse aankopen. De combinatie van gemak en de stijl van een Swatch-horloge verbetert de alledaagse belevenis van de klant.

MEDIA CONTACTS
Oberthur Technologies