Lenovo lanceert nieuwe YOGA-laptops en tablet met Windows 10 voor op reis

Lenovo YOGA 710 (11-inch) (Photo: Business Wire)

BARCELONA, Spanje--()--Lenovo heeft vandaag op het Mobile World Congress twee nieuwe PC’s met Windows 10 en een tablet voor particulier gebruik gepresenteerd: de te converteren laptops YOGA 710 en 510 en de 2-in-1-tablet ideapad MIIX 310. Lenovo erkent de behoefte aan werk op meerdere apparaten voor verschillende taken. Zo gebruiken consumenten hun smartphone voor het sturen van berichten, hun laptop om te werken en hun tablet om te lezen. Daarom heeft Lenovo zijn nieuwe apparaten zodanig ontworpen dat ze zich omvormen tot een tablet, of zich juist losmaken voor een tabletmodus. Zodoende hebben gebruikers vaker het comfort van een toetsenbord en de nieuwste generatie krachtige Intel-processoren, maar profiteren ze tegelijkertijd van een lange batterijduur waardoor ze de elektriciteitskabel thuis kunnen laten.

Lenovo
Global PC Group