Fishman Corporation betreedt markt voor roestvrijstalen buizen

Fishman Corporation has entered the small diameter steel tubing market to offer an additional line of products to its customers. (Photo: Business Wire)

BOSTON--()--Fishman Corporation, bekend om de revolutie die zijn SmartDispenser binnen vloeistoftoediening teweeg heeft gebracht, betreedt de markt voor stalen buizen meteen kleine diameter, waarmee het bedrijf klanten een nieuwe productlijn aanbiedt.

“Bedrijven uit talrijke sectoren, zoals ruimteluchtvaart, de auto-industrie, elektronica, glasvezel, hernieuwbare energie en medische apparatuur gebruiken ons vloeistoftoedieningssysteem SmartDispenser. Omdat deze industrieën ook behoefte hebben aan kwalitatief hoogstaande, roestvrijstalen miniatuurbuizen, was het voor Fisherman een logische ontwikkeling deze markt te betreden, waardoor we klanten aanvullende producten kunnen aanbieden”, zei Scott Beebe, president van Fishman Corporation.

Fishman Corporation
Michelle Jarmas, 508-686-5071