Clientron toont producten op EuroCIS en Embedded World 2016

Clientron exhibiting at EuroCIS and Embedded World 2016 (Graphic: Business Wire)

TAIPEI, Taiwan--()--Clientron Corp., een mondiale leider in thin clients, afrekensystemen (POS) en geïntegreerde oplossingen, heeft vandaag bekendgemaakt dat het de nieuwste vernieuwingen in zijn productportfolio's voor POS-terminals tentoonstelt op EuroCIS (23-25 februari 2016 in Düsseldorf, Duitsland). In de tussentijd stelt Clientron op Embedded World (23-25 februari in Neurenberg, Duitsland) zijn thin clients voor virtuele desktopfuncties en IoT-randcomputers voor sensormanagement tentoon.

Clientron laat op EuroCIS 2016 zien dat het zich inzet om met innovatieve producten te voldoen aan de eisen van de detailhandel en horeca. Zo heeft het bedrijf een gloednieuwe alles-in-een-terminal en verscheidene POS-randapparatuur met groene voordelen, betrouwbaarheid en efficiëntie. Zo biedt Clientron, dat zich richt op het nog nieuwe POS-marktsegment, de nieuwe POS-terminal van 650/650w met een scherm van 15 bij 15,6 inch en de energie-efficiënte quadcore-processor van Intel Bay Trail.

Clientron Corp.
Joan Chuang, 886-2-26987068