Topman Cook Group Kem Hawkins treedt in juli af

Cook Group president Kem Hawkins to retire in July (Photo: Business Wire)

BLOOMINGTON, Ind.--()--Kem Hawkins, president van Cook Group Incorporated, treedt op 1 juli af na 34 jaar voor Cook te hebben gewerkt. Dat maakte de Cook Group vandaag bekend. Hawkins, die in het afgelopen jaar zijn taken heeft overgedragen, blijft lid van de raad van bestuur van de Cook Group. Pete Yonkman, momenteel voorzitter van Cook Medical, is verkozen tot Hawkins' opvolger.

"Onder Kems leiding zagen we geweldige nieuwe kansen om patiƫnten, onze werknemers en de gemeenschappen waarin we werken te helpen", zei ceo van de Cook Group Carl Cook. "Gedurende zijn bestuur maakte ons bedrijf een ongeƫvenaarde groei door, van een omzet van 500 miljoen dollar naar 2 miljard dollar en van vierduizend naar twaalfduizend werknemers. Kem heeft in een uitdagende tijd met succes leiding gegeven aan het bedrijf, dat aanzienlijk is gegroeid in een verschuivend zorglandschap."

Cook Group
Marsha Lovejoy, Global Manager, Corporate Content Strategy, 812-339-2235, ext. 2750
812-320-6903 (mobile)
marsha.lovejoy@cookmedical.com