Panasonic stelt integrale koelketensystemen tentoon

Panasonic booth at Supermarket Trade Show 2015 (Photo: Business Wire)

Supermarket Trade Show 2015

TOKYO--()--Panasonic Corporation en Panasonic Eco Solutions Commercial Equipment Systems Co., Ltd. namen deel aan de 49e Supermarket Trade Show, die van 10 tot 12 februari 2015 plaatsvond in de Tokyo Big Sight. Het was de eerste keer dat Panasonics op 29 januari geïntroduceerde producten en systemen voor supermarkten en levensmiddelenzaken werden tentoongesteld aan het publiek.

Panasonic werkt al bijna vijftig jaar aan zijn vertrouwensband met klanten uit de voedseldetailhandel. Als distributeur van koelketenproducten draagt het bedrijf bij aan de voedselveiligheid in de detailhandel. Sinds enkele jaren biedt Panasonic complete retailsystemen met uitmuntende verbindingen in plaats van afzonderlijke producten. Panasonic streeft ernaar de beste partner van zijn klanten te worden met milieubewuste en unieke oplossingen.

Panasonic Corporation
Global Communication Group