Jupiter Systems lanceert vergaderzaalsysteem Canvas CRS-4K

Jupiter Systems Announces New Canvas CRS-4KTM Conference Room System extends the power of the Jupiter's Canvas collaborative visualization solution to conference rooms and huddle rooms throughout the enterprise (Photo: Business Wire)

Integrated Systems Europe 2015

AMSTERDAM--()--Integrated Systems Europe, Booth No. 2-A52 - Jupiter Systems, wereldmarktleider in oplossingen voor samenwerking en visualisatie op videowalls, PC's en mobiele apparaten, heeft als aanvulling op zijn prijswinnende, zakelijke Canvas-software een nieuw product gelanceerd. De Canvas CRS-4K is een vergaderzaalsysteem in een kleine, geluidloze box die samenwerkingen mogelijk maakt.

CRS-4K, dat draait op Canvas Client, stelt werkgroepen in staat live videobeelden, data, documenten, applicaties en presentaties te delen over een grote afstand. CRS-4K ondersteunt vier HD-schermen met een resolutie van 1080 pixels of een enkel Ultra-HD-scherm met 4K. Hierdoor is het zelfs in de kleinste overlegkamertjes mogelijk Canvas aan de muur te hebben.

New Venture Marketing
Robin Stavisky, 650-858-1070