Philips introduceert de Pocket Memo 7800 serie en vernieuwt zijn smartphone dicteer app

Philips Pocket Memo and dictation app (Photo: Business Wire)

WENEN & BRUSSEL--()--Speech Processing Solutions, internationaal marktleider voor professioneel dicteren, voegt twee nieuwe apparaten aan zijn productaanbod toe en vernieuwde zijn iOS dicteer app, zowel qua user interface als qua functionaliteit.

De Philips Pocket Memo 7800 en 7820 digitale dicteerapparaten zijn uiterst solide apparaten. Ze zijn uitgerust met twee topmicrofoons die een kristalzuivere geluidskwaliteit garanderen. Dankzij de ergonomisch gevormde schuifschakelaar zijn de apparaten efficiënt met één hand te bedienen. Ze zijn van roestvrij staal, bijzonder eenvoudig in het gebruik en dit zelfs gedurende lange tijd. Beide apparaten worden geleverd met de Philips SpeechExec Pro software voor de dicteerworkflow. Dr. Thomas Brauner, CEO van Speech Processing Solutions legt uit: "De software biedt gebruikers een soepele samenwerking tussen auteurs en transcribenten en stelt ze in staat de voortgang van hun werk op elk gewenst moment te volgen."

Philips biedt zakenmensen de kans onderweg productief te zijn, zelfs als zij hun Pocket Memo niet bij de hand hebben. Gebruikers kunnen nu de nieuwe Philips dicteer app 3.6 voor iOS downloaden. Hiermee kunnen zij onderweg hun memo's, e-mails, rapporten en andere documenten opnemen en via een beveiligde verbinding verzenden. De dicteer app bevat een volledig herziene gebruikersinterface en is daarmee nog intuïtiever en gemakkelijker in gebruik. Nieuwe gebruikers kunnen met de snelstartgids nog sneller productief aan de slag. Bovendien bevat de app nieuwe functionaliteiten, zoals de mogelijkheid voor gebruikers om hun voorkeursinstellingen zelf te definiëren zodat zij op een voor hen nog natuurlijkere wijze kunnen opnemen en probleemloos kunnen werken.

De opnames kunnen sneller verwerkt worden door een transcribent, spraakherkenningssoftware of de Philips oplossingen voor de dicteerworkflow zoals SpeechLive en SpeechExec. Met de Philips dicteeroplossing voor de cloud, SpeechLive, hebben gebruikers volledige controle over hun dicteerworkflow, overal en altijd. Het biedt zelfs een transcriptieservice, waarbij professionele typisten de dictaten vliegensvlug uitwerken*. “Philips SpeechLive bespaart bedrijven veel tijd en geld, omdat zakenmensen overal en altijd productief kunnen zijn. En het allermooiste is dat SpeechLive bijzonder gemakkelijk te leren is. Spreken. Verzenden. Klaar. Zo eenvoudig is het," aldus Dr. Brauner.

De Philips dicteer app kan gedownload worden uit de iTunes store. Philips biedt nu een gratis 30 dagen proef van de SpeechLive oplossing aan: www.speechlive.com.

*De Philips Pocket Memo 7800 serie en SpeechLive zijn mogelijk niet overal leverbaar. De SpeechLive transcriptie-service is momenteel beschikbaar in het Engels, Duits en sinds kort ook in het Frans.

Over Speech Processing Solutions

Speech Processing Solutions is de wereldleider in professioneel dicteren. Opgericht in 1954 in Oostenrijk als een deel van Philips, is de firma al 60 jaar de drijvende kracht achter innovaties op het gebied van spraak-naar-tekst oplossingen. Door steeds te streven naar uitmuntendheid en de nadruk te leggen op uitstekende kwaliteit, heeft de firma baanbrekende producten ontworpen zoals de Philips Pocket Memo voice recorder, de Philips SpeechMike Premium dicteermicrofoon en de Philips SpeechExec dictation recorder app voor smartphones. De meest recente innovatie, Philips SpeechLive, maakt dicteren sneller en praktischer dan ooit door de beveiligde dicteerworkflow naar de cloud te brengen en een naadloze spraak-naar-tekst oplossing toe te voegen met de nieuwe Philips SpeechScribe service. Dankzij oplossingen die perfect zijn aangepast aan de individuele behoeften per sector, kunnen professionals besparen op tijd en middelen en daardoor zo efficient mogelijk werken.

U kunt Speech Processing Solutions vinden op:

Facebook: http://www.facebook.com/philipsvoicetracer

Twitter @speech_com: http://www.twitter.com/speech_com

YouTube: http://www.youtube.com/philipsdictation

LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/speech-processing-solutions

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Speech Processing Solutions
Richard Bancej
Richard.bancej@speech.com
Tel: +43 1 60101-4191
www.philips.com/dictation

Release Summary