Ga op wereldtournee met de COMPUTEX d&i Awards!

COMPUTEX d&i awards winners will embark on a world tour of the major ICT trade shows. (Photo: Business Wire)

COMPUTEX TAIPEI 2015

TAIPEI, Taiwan--()--COMPUTEX, 's werelds op een na grootste ICT-vakbeurs, is keert evenals de uitreiking van de COMPUTEX d&i awards weer terug op 2 juni 2015. De winnaars van de prijzen worden in Taipei in het zonnetje gezet, voordat ze aan een wereldtournee langs de grootste ICT-vakbeurzen beginnen. De prijswinnaars, die immers de een toonbeeld van technologische innovatie zijn, zullen bovendien het middelpunt van de aandacht van veel kopers zijn. De COMPUTEX d&i awards komen voort uit een samenwerking tussen de beursorganisator TAITRA en het vermaarde Duitse ontwerpinstituut iF International Forum Design GmbH.

De COMPUTEX d&i awards zijn in 2008 in het leven geroepen. Nu het prijzencircus zijn achtste editie beleeft, is het aantal inschrijvingen gestegen. De prijzen zijn onderverdeeld in negen categorieën, die zowel op hardware als software betrekking hebben. Dit jaar is er bovendien een nieuwe categorie, Smart Technology Applications + Products, die dient als afspiegeling van de nieuwste technologische trend en de prijsuitreiking diversifieert.

Exhibition Dept., TAITRA
Shawn Lee, +886-2-2725-5200 Ext. 2637