Panasonic Healthcare stelt medische systemen tentoon

Newly-evolved Automatic Tablet Counting and Packaging Machines, and Medicine Audit Support System (Photo: Business Wire)

International Modern Hospital Show 2014

OSAKA, Japan--()--Panasonic Healthcare Co. Ltd., heeft zijn laatste oplossingen tentoongesteld tijdens de International Modern Hospital Show 2014. In lijn met het thema 'Providing optimal healthcare for each individual' liet Panasonic van 16 tot 18 juli zijn nieuwste systemen voor ziekenhuizen, artsen, thuiszorg en farmacie zien.

De Japanse elektronicafabrikant toonde zijn systeem voor het automatisch tellen van tabletten en distribueren van medicijnen. Deze internationaal verkochte technologie sorteert en verpakt, geneesmiddelen, nadat het systeem informatie over doktersrecepten heeft ontvangen van een elektronische tabel.

Het pas geïntroduceerde Healthcare Notebook geeft patiënten de mogelijkheid recepten te fotograferen en met een gratis app te verzenden naar apotheken. Panasonic liet ook zijn oplossing voor artsen Medicom-HR III zien. De functionaliteit en bruikbaarheid van dit systeem heeft uitstekende feedback gekregen.

Panasonic Corporation
Global Communication Group