VELDT Inc. introduceert smartwatch VELDT SERENDIPITY

Intuitively displays information with the LED embedded watch face. Designed to create time away from your smartphone, "VELDT SERENDIPITY" smartwatch. (Photo: Business Wire)

TOKIO--()--VELDT Inc., aanbieder van draagbare technologie en diensten, heeft bekendgemaakt dat het vanaf 23 juni bestellingen op voorhand aanneemt voor zijn smartwatch VELDT SERENDIPITY. Het horloge heeft is in staat zich draadloos te verbinden met smartphones. De uiteindelijke levering staat voor de Europese, Amerikaanse en Japanse markt gepland voor december 2014.

VELDT SERENDIPITY heeft een uniek ontwerp. Het combineert het uiterlijk van een klassiek, analoog horloge met LED-verlichting die synchroon met de smartphone nuttige informatie verschaft. Doordat het polshorloge melding maakt van binnenkomende berichten, agendapunten en weersvoorspellingen, kan de eigenaar zonder naar de telefoon te grijpen snel beslissen welke volgende stap hij of zij onderneemt.

VELDT PR office (operated by Initial Inc.)
Yui Fujiwara, +81-3-5572-6062
veldt@vectorinc.co.jp
FAX : +81-3-5572-6065

VELDT PR office (operated by Initial Inc.)
Yui Fujiwara, +81-3-5572-6062
veldt@vectorinc.co.jp